Dags att komma igång

Herregud, det här med att blogga trodde jag skulle gå som en dans, men har haft massor att göra sedan sista inlägget..

Har jobbat en massa dubbelpass och lagt tid och energi på vänner, firande och partyn. Men ska försöka slänga ihop en text iallafall :)


Jag jobbar ju självklart på mitt vanliga jobb, men för att inte bli rastlös och bryta vardagen lite så jobbar jag även på en catring firma, något som jag älskar, träffar människor, serverar otroligt fina middagar och får lite variation, så vissa perioder under hösten och våren är ganska intensiva, och sedan mot julen också, trivs som bäst när allt runt mig går i 180 %, men nog om jobb..

Fredagen slutade jag vid 16.00, åkte hem slängde ihop en middag och sedan kom min kära vän Rebecca, vi drack lite vin och laddade inför en grym utekväll, vilket det också blev! Totalt lyckat som vanligt när vi är ute för att svänga våra lurviga.
Lördagen var ganska så seg, men eftersom jag lovat att ta "farväl" av några vänner som flyttar till norge och det var deras sista kväll.. (som det visst inte var, utan dom stannar en vecka till) så var det bara att svira om och åka in, drack 2 glas rosé, sedan blev det lite splittrat då vissa blec nekade och folk ville till olika ställen, så jag tackade för mig, åkte hem och kollade på lite filmer tills jag somnade!

Söndagen vaknade jag vid 7 tiden.. (jag är otroligt morgonpigg och kan inte sova en minut över 09.30), mådde strålande och det var underbart höst väder, så gav mig ut på en uppfriskande morgonpromenix för att rensa tankarna och andas lite frisk luft. Annars har söndagen varit lugn, kollar på mamma mia the movie och ensam mamma söker bland annat, fattar inte riktigt, jag är en otroligt känslig person som lätt blir rörd när det är romantiska scener eller någonting sorgligt, eller någon som får tårar i ögonen, så mina tårar fick rinna ikapp filmen och såpan! Men bra var dom iallafall :)

Klockan börjar ticka och det är sent, ska försöka runda av kvällen och krypa ner i sängen, ladda inför en grym arbetsvecka med glada barn fyllda mer massa energi!
God Natt !
Kärlek/Daniella

Kommentarer
Postat av: Daniella

Jätte fin header,jag skulle oxå villja veta hur du gör för att få bilden på kommentarsrutan för jag har testat men det går inte? Kram/Daniella

2010-10-15 @ 09:46:16
URL: http://daniiellasliv.blogg.se/
Postat av: Daniella

Hej,skulle bli väldigt glad om du kunde göra en sån där text efter varje inlägg t mig, men jag vill att det ska stå : Peace and Love'Daniella och sen ett peace tecken skulle bli väääldigt glad och i blå tack (:

2010-10-15 @ 09:50:05
URL: http://daniiellasliv.blogg.se/
Postat av: Daniella

Och utan en tjej/flicka över texten..

2010-10-15 @ 09:51:40
URL: http://daniiellasliv.blogg.se/
Postat av: Daniella

Det behövs verkligen inte...att du gör det..Förlåt för att jag skrev det här i onödan.Du får gärna ta bort det

2010-10-15 @ 10:19:40
URL: http://daniiellasliv.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

hej! vad ska du göra en fin dag som denna? :)

2010-10-15 @ 10:37:26
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0