Choklad bollar med musli ;)

Måndag!! :D
Jag älskar måndagar, för mig känns måndag skönt och ger ny energi, nya utmaningar, en hel vecka framför sig som massor av aktiviteter, rutiner, vardag blandat med nöjen ! Jag gillare ;)

Arbetsdagen gick galant, lite mer på måndagar, men jag blir taggad och laddad av det!
Kom hem lagom till halv 5, storstädade överallt, diskade, dammade, torkade golv, damsög och satte på några maskiner med tvätt.
Sedan blev det middag som bestog av het currygryta med kyckling och jasminris. Gott.

Va ni som jag när ni var små och kollade på fångarna på fortet?? Jag satt jämt bänkad varje fredag med hela familjen, innan hade vi ätit en extra god middag, och lagom till 20.00 blev det glass, chips, läsk och allt vad det innebär. NU har ju programmet börjat igen, och kommer på mig själv att krypa ner i soffan samtidigt som jag skriker och hejar på det lag man råkar få som favoriter :D Sjuk bra, roligt och underhållande program!


Juste, överskriften.. I pausen i fångarna så fick jag ett sjukt sug av choklad, men eftersom kl var efter 21 så finns ingen butik öppet, eller jag skulle inte hinna springa iväg till affären då de tar 7 minuter att gå dit, så kollade i kylskåp och skafferier och började slänga ihop ingredienser till choklad bollar! Dock hade jag inte havregryn, men musli från viktväktarna med torkad frukt i gick strålande, och smakade ganska gott med lite torkade jordgubbar i :D
Nej, nu blir det luddigt, hoppas att just DIN måndag har varit kanon, att du är taggad för en grym tisdag och full med energi, själv ska jag sussilussa snart!
Kärlek/Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0