Ojojoj

Ojojoj, det har hänt mycket på senaste, lite för mycket.. Vi tar det från början... :)

Jobbade sjukt mycket i början och mitten av hösten att det blev för jobbigt tillslut, så jag glömde hov jobbet och fokuserade på mitt vanliga heltidsjobb och mitt övriga liv.

Under hösten har saker förändrats, jag har blivit singel och ska separera med min kära älskade sambo R.. Detta är ett gemensamt beslut som vi tagit som 2 vuxna människor då vi insåg att vi utvecklats åt olika håll och ibland räcker det tyvärr inte att bara älska en person, det behövs mer än så. Men jag ångrar ingenting av vårt 2 ½ långa liv tillsammans, har njutit varenda sekund, vi har haft sjukt kul tillsammans, upplevt massor, skrattat, gråtit, stöttat, kämpat, och haft sjukt mycket glädje tillsammans. Vi är vänner, ruskigt bra vänner, och kommer att fortsätta vara det. Det är en människa som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag VET att folk tisslar och tasslar, och det får dom mer än gärna göra, vi är i allafall glada att ha varandra som vänner, vi bor under samma tak och kommer göra det i en och en halv månad till, vi lagar mat tillsammans, skrattar och pratar. Inga hards feelings om man säger så!


Nu skriver jag ingenting mer om detta.

Det är ju faktsikt jul snart, bara 10 dagar kvar, så jag ska ut och shoppa julklappar, slå in och skriva rim, julbaka och allt som hör julen till. Men den här veckan springer iväg och är  fullbokad de lux!
Det är konstigt att så fort julen kommer så stressar man upp sig jätte mycket, det gör iallafall jag och får plötsligt en massa måsten som jag bara måste fixa, dock brukar allt ske den 22-23 december tillsammans med min älskade vän Linda, antar att det blir samma sak iår :)

Btw så går jag på semester om exakt 6 dagar! Och är ledig fram till den 5:e  januari. UNDERBART.

Nej, nu blir det ett varmt bad och sedan en film. Jag SKA bli bättre på att blogga, jag ska bara komma ihåg att göra det :D
Kärlek/Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0