4 benta "små" vänner :)

Jag somnade igår och han aldrig berätta om min dag ute i Norrtälje.

Linda kom iallfall och hämtade mig, jag fick agera kartläsre, så efter 2 timmar, lite frukost, en ciggpaus, och några varv i rondellerna så var vi framme.

För 5 år sedan red jag in en häst, min solstråle, som då var 2 år, jobbade aktivt med henne i 2½ år innan min allergi tog över totalt, hon skulle starta i en hopptävling igår, och skötte sig strålande!! :D
Där efter blev det fika, kolla in det nya stallet, umgås med gamla vänner, och lite lunch.. Regnet kom sedan vid 14 tiden så då rullade vi hem igen! :) Blev en lugn hemmakväll och kollade självklart på en fotbollsmatch mellan Milan och Leece (dock bara för att zlatan just gått över från barca till milan). Tyvärr är jag ingen höjare på fotboll, utan vet att det lätt blir mål när det är hörna..typ... tycker dock är det är mer intressant hur dom bor, vad dom gör på fritiden, vilken favoriträtt spelarna har och så.. :D

Så helgen har varit sjukt lugn, det var riktigt länge sedan :) Meeen, det behövdes, kroppen är återhämtad och laddad på nytt :)
Kärlek/Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0