Spännande :)

Heejsan, kära läsare och blogg.. :)

Nu var det dags igen, att starta en blogg.. tankarna har snurrat runt under sommaren, fram och tillbaka.. det är så mycket pill, och jag som suger på allt som heter teknik, pill och datorer har dragit mig lite för det :P

Men tanken slog mig på riktigt idag, så jag gjorde slag i saken och ringde upp mig proffsiga syster och förklarade att jag ville börja blogga, men innan så ville jag ha en fin rosa blogg som ger ett intryck av mig (hennes är otroligt fin och hon är begåvad som fixar och trixart fram allt på en sisådär 40 minuter).

Så 40 minuter senare så får jag beskedet att jag nu mera är en "bloggerska".

Iallafall, här får ni följa mig i min vardag, kommer mest skriva för min egen skull, men om det är någon vilsen liten skäl som vill läsa om mig så är det mer än välkommet !

Ni lär väl lära känna mig genom inläggen, Daniella heter jag iallafall ;) Är en glad brud som har hunnit fylle 22, ser inga hinder och försöker se det mesta i en positiv synvinkel !


Nu kör vi. Första inlägget avklarat, känns bra, jag känner mig redan som hemma ! :D

Kommentarer
Postat av: jenni

äntligen! :D

2010-08-30 @ 17:09:59
Postat av: jenni

gillar förresten din (ja, vad heter det? borde finnas ett namn för det) lilla rad "lever livet med ett leende". väldigt passande!

2010-08-30 @ 17:12:43
Postat av: Daniella

Tack Jeeenni :D Välkommen till min blogg ;) Haha

2010-08-30 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0