Sensommar och helg

Det är lördag kväll, jag sitter hemma och kl är 23.15, mina vänner är ute och slåt klackarna i taket och dansar loss i stockholms nattliv, något som jag också brukar göra :)

Men arbetsveckan var ganska tung, plus att det kändes otroligt skönt med en vit lugn och mysig helg!
Så igår när klockan slog 16.00 så åkte jag hem och kände för att jag bara skulle "vila ögonen" i en timme, tar med mig sambon och både han och jag somnar på 10 minuter, vaknar sedan kl 02.15 och undrar vad som hände? Båda lite lätt förvirrade, så sömn behövde vi :)

Lördagen idag har jag mest tillbringat i soffan, med pyjamas och täcket, kollat igenom en masssssa avsnitt av "det okända", varit ute för att hämta mat (det är ju ändå lördag) och sedan kollat på lite fler filmer, tanken är att jag ska fortsätta min myskväll, tror dock att det blir en riktig tjejfilm nu, snubben sover och jag är lite.. mörkrädd efter kl 23.00, så inga "det okända" så sent! :)



Det blir nog inte så sent iallafall, min barndomsvän och en av mina bästa vänner Linda kommer och hämtar mig imorgon vid 09 tiden, vi ska ut i skogen, närmare bestämt till Norrtälje och kolla på hästar, träffa gamla vänner, fika och ha de trevligt!
Men det berättar jag mer om imorgon!
Sov gott, dansa vidare i nattlivet eller mys rejält sista 40 minuterna av lördagen!
Kärlek/Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0